Altres llengües

CASTELLÀ
S’inicia a primària. Al Cicle Inicial es treballa la lectura i la comprensió lectora i oral. A més amés els infants realitzen una presentació en format digital o en paper mostrant en què són expertes i experts. Aquesta presentació es dur a terme amb l’ajut de les famílies que, des de casa, amb el seu fill o filla faran una presentació on es mostri en que són experts. Finalment, el dia de l’estrena de la presentació, l’infant mostrarà allò que ha treballat a l’escola i a casa ensenyant als seus companys i companyes la seva destresa. En aquesta sessió les famílies dels ponents estan convidades.
A partir de Cicle Mitjà, continuem treballant la comprensió i la lectura afegint l’expressió escrita, elaborant textos de diferents tipologies textuals: textos instructius, narratius, descriptius, expositius…
ANGLÈS
L’anglès s’inicia a I3 amb el treball de rutines i cançons. Aquesta manera tenen el primer contacte a la llengua estrangera. A mesura que avancen el cursos les sessions, l’anglès comença a ser-hi més present.
A partir de primària l’estructura varia. S’utilitza dues metodologies: WORKSHOPS on hi trobem jocs diversos i una llibreta de vocabulari i TASQUES on trobem un repte a aconseguir segons el contingut a treballar. Cal dir que a partir de 4t hi ha un aprofundiment en l’escriptura i l’inici de la gramàtica.
La fita final és que al llarg de l’escolaritat l’enfocament comunicatiu hi sigui sempre present.
FRANCÈS
La segona llengua estrangera s’inicia a 3r de primària. Principalment el que es potencia és la comprensió i l’expressió oral. S’utilitzen jocs com el domino, el memory i d’altres jocs per anar coneixent vocabulari divers. Les cançons també tenen un gran pes, sobretot, per anar adquirint una bona pronúncia. En la mesura del possible es comença l’escriptura de paraules i frases sempre relacionades amb el tema treballat.